Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Monday, September 14, 2009

Majlis berbuka puasa bersama KAKArian




Bley ke disebut KAKArian? Ke nak sebut kakaroct baru best? tatau kakaroct tu ape?
Kakaroct tu watak bezita dalam bahasa melayu.. keskeskes..

Tp ni just nak gitau yg aku happy dapat join gathering ni. Tp sedih pon ader jugak..
Sebab the reasen gathering ni being organized sebab one of our frend (Along a.k.a Fakhrul Izzudin) akan melanjutkan pelajaran nya ke UK dlm masa seminggu lebey lagi..

Walaupun aku ngan along ni tak la bestfrend sgt time skolah.. but he always do keep in touch with me. His advises and experiences really wake me up n courage me to move my life toward success. Thanx ALONG.


And disamping tu, dapat lah jumpa member2 yg takde lah lame sgt terpisah sebab kitorang selalu gak jumpa sebab berdekatan je.. tp bile jumpa ramai2 camni, huh.. Lepak sampai abis air liur sembang..

Kitorang berbuka di Restoran AMIN THAI (Shah alam sek 7). Seramai 16 org (tak silap aku la) yg dapat hadir. Fully sponsored by ALONG la selaku organizer.

Berdiri dari kiri: Syafiq Bos, Aku, Pakeh, Serah, Maro, Pesa Belut, Ammar, Zulfarham
Duduk dr kiri: Paih, Basri, Pok Bel, Zurie, Izat pak, Mulim


Atas ni la yg sempat hadir, tp inilah antara barisan kawan2 yg aku tak rase menyusahkan hidup aku pon. I mean they are really a friends. Kutuk2 wat lawak tu biasa la.. baru ceria kan..


pesa and aku

Ni plak bergambar ngan org hok aku nge serah vote as the most attractive person la kut.. haha. Sounds gay but attractive tu hanya pada perempuan la kut.. ekkekeke..

Tu jer..

Last but not least.. Along, Take care kat negara org. Jgn lupa bawak budaya kita ngan agama kite.. Aku sentiasa mendoakan kejayaan mu dan kehidupan yg cemerlang utk mu kat sane.

Aminn..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...