Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Sunday, May 9, 2010

Sekali terjadi, mahu lagi..

Astaghfirullah..

Agak kecewa ana pada pagi ni bile first page ana bukak web kosmo terpampang gambar ni..


TAMPIN – Seorang remaja cedera parah di bahagian perut selepas anggota polis melepaskan satu das tembakan semasa dia dikejar dalam kejadian di Jalan Seremban- Jelebu dekat sini awal pagi semalam.

Dalam insiden pada pukul 3.30 pagi itu, mangsa Mohd. Azizi Aziz, 17, difahamkan ditembak kerana tidak mahu memberhentikan motosikal yang ditunggangi selepas diarahkan oleh anggota polis kereta peronda.

berita penuh.


Blom lagi sejuk pasal kes pertama adik Aminul Rasyid, dah jadi yg kedua. Bile yg pertama tidak disetelkan mula la yg lain2 berani merujuk kes pertama utk dibuat contoh..
Asal langgar roadblock, tembak.. Padahal dalam perang pon islam melarang kite menyerang org yg tidak mampu mempertahankan diri..

Aduhai.. Semoga orang2 sekeliling mula membuka mata utk menegakkan keadilan yg kini ditenggelami dgn kezaliman.. Apelah gune keamanan jika dikecapi dgn penuh kezaliman.. Nau'zubillah..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...