Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Sunday, April 26, 2009

Lahirnya aku kedunia..

Plot pertama..

In 20 Oct 1986, aku mula mengenal cahaya kehidupan. Bermula saat itu lah, aku menjadi hamba kepada-NYA yg memikul tanggungjawab sebagai khalifah dibumi bertuah ini..
LUQMAN merupakan nama yg telah dipilih utk mewakilkan jasadku. Bersempenakan nama seorang nabi, ayahku tekad memberikan nama itu.

Dengan hadirnya blog ini, akan kuselitkan seberapa byk cerita2 mengenai perjalanan hidupku yang mane ader memberi pengajaran dan ader juga yg memberi tauladan kepada diriku sendiri..

Sekian, more to come..

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...