Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Friday, May 15, 2009

Replacement Shift..

Today... aku terpaksa keje menggantikan shift pekerja lain atas arahan consultant...
Mmg aku malas gile nak bangun actually sbb aku sepatutnye cuti kan.. hehe..
Dengan meringankan bontot aku bangun walaupon dah lewat sejam utk aku masuk keje..

Sampai kat opis....

Dipendekkan citer, sampai kat opis terus aku gi makan pagi dulu.. sejam abis melepak..
masuk balik opis aku bukak laptop aku yg power tu, aku bukak facebook and terus main poker.. hahaha..

selang 15 minit kemudian, aku bukak email.. ader 325 new mail.. aku delete sume yg spam n tak penting..

tp yg gumbiranye ialah ader satu email tu update pasal permohonan hak gaji kitorang utk keje time public holiday..

so, cek2 balik, aku ader 4 hari kerja public holiday.. maknenye dapat duit la.. hehehe..
so, aku pon bekerja seperti biasa cume yg lain nyer semangat jer tak macam biasa..

Aku balik lewat 2 jam sbb syiok main game internet kat opis.. line laju la katakan..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...