Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Monday, May 2, 2011

Apa yang anda bangga ketika di Universiti?

Okeyh, ini malam sebelum ambe start bekerja, eloklah ambe share skit kenangan² lame ambe. Kali ini ambe nak share kenangan ketika menuntut di Universiti. Ambe amik ijazah kat UiTM Shah alam. So, ambe percaya setiap orang ade perkara yang boleh dikatakan dia 'proud' about him/herself aite? Seperti ambe, selain belajar, kenangan yang paling membanggakan ambe dan tak boleh lupa la senang citer ialah penglibatan ambe dalam Persatuan Pancaragam UiTM ni.

Seperti semua sedia maklum, pancaragam ni macam² alat ade. Ada drum, clarinet, trumpet dll. Ambe? hehe.. ambe main alat ni je,
Ni bagpipe, bagi sesiapa yang tak kenal lagi.

So, dari ambe sem 2 ambe start bergiat aktif ngan mende alah ni sampai la ambe abes. Ni lagi sikit pic² menarik bagi pandangan ambe..


So ade yang nak tau camne bunyi mende alah ni? Klik sini

1 comment:

  1. best nye pancaragam..hihi..teringin gk stu mase t nk jOin pncaragam :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...