Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Saturday, April 2, 2011

Bukit Gambang Resort City weekend

Ini adalah scheduled entri.
Mungkin saat deme semua membaca artikel ini, ambe dan bini ambe tgh dalam perjalanan atau mungkin sudah berada di tempat seperti gambar diatas. 

Hehe.. I believe ramai yang membaca ni dah pergi kan.. Tp ambe ni baru first time since bz dengan kerja. Ini pon sempat pergi since ade client takaful dari kuantan yang perlu ambe jumpa. 


Takaful? Yess.. Takaful.. ambe ialah seorang ejen Takaful Ikhlas yang sanggup kemana - mana sahaja around semenanjung jika tuan² dan puan² ingin mendapatkan perlindungan takaful. (Ni iklan sekejap nih) =)

Okeyh.. berkenaan bajet ambe, Setakat ni ambe nye bajet untuk hotel dalam Rm200 -Rm300. Bab tiket masuk nak main taman tema sumer tu ambe tak perlu risau sbb cable besar ade kat sane.. KaHkAhKaH..

Kalau anda nak promotion² terkini dan menarik pon, boleh contact member ambo En.Farhan sbb dia bahagian Sales.
Oklah, ambo nok gi main 'menatang' kat atas ni.. haha.. Selamat berweekend semua!

2 comments:

  1. ada 4 tiket free..tapi ntah bile bleh pegi..

    ReplyDelete
  2. hai :) sy pinjam gambar bukit gambang awk ye? thanks :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...