Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Monday, April 18, 2011

Ferrero Rocher Murah!!

Nyum-nyum!
Hehe, ambe ni penggila coklat.. mmg kalo boleh nak try sumer coklat dalam dunia ni tp yang Halal la yer.. So, antara coklat paling best dan terkenal kat Malaysia ni tentulah coklat 'FERRERO ROCHER' ni kan.. Kebanyakan orang beli coklat ni untuk dijadikan hadiah atau hantaran sebab sememangnye coklat ni faymes dengan rasa yang enak tetapi HARGA pon enak.. hahaa..

Ada yang menjadikan coklat ni sebagai hantaran yang dihiasi dengan pelbagai wajah.

So, sekarang ni kalo pergi mane2 kedai or supermarket, harga sebijik dah menjangkau RM1.50. Kalo beli banyak dapat murah skit tapi biasanya tak pernah jumpa la bawah RM1.00 sebijik.

Tapi kalo nak dapat kat Ferrero Rocher dengan harga bawah RM1.00 sebijik, silalah beli di PULAU LANGKAWI kerana kalo beli yang paket byk-byk cam yang 30 biji sekotak tu kan, bley dapat harga sekitar 70SEN sahaja. YA!! 70 sen sahaja. 

Biasanye ambe borong 60 bijik sekali order dengan org yang pergi sane.. tak sampai RM50 pon 2 kotak 60 bijik tu.. So, selamat mengCOKLATkan diri anda yer..

4 comments:

  1. boleh bawak keluar dari sana ke..nnt kena tahan pulak..Khalis tak tau sangat pasal kastam nie

    Jom anti PAS!!!??
    wanita..menyusahkan?
    Ada apa dengan dara

    ReplyDelete
  2. Haha.. setakat sikit2.. tak kena lak kut.. aku ok je order ngan mamat tu.. hikhik

    ReplyDelete
  3. hehehe..yg langkawi tu rasa dia lain le pakchoh..nak FR jugakk

    ReplyDelete
  4. @risa
    rasa same je ambe rase.. tp murah sebab tax-free.. setakat kluarkan 2-3 bungkus ok kut..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...