Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Wednesday, April 27, 2011

Ingin jadi Jutawan di Pizza Hut?

Okeyh, title tidak melambangkan ape yang ambe tulis. Ia hanya simbolik joint venture antara dua kempen terbaru yang ambe join, maka jadilah Tajuk diatas.. muahahaha..


 Program ini untuk menggalakkan orang untuk melibatkan diri dalam bidang STOCK TRADING. Biasalah main saham sumer org tau potential untuk jadi Jutawan kan. Program ini mendapat kerja sama OSK Investment Bank. Apa-apa pun, nak join bidang saham menyaham ni, make sure kaunter dagangan yang anda pilih itu mestilah melepasi SYARA' yer kawan-kawan. Halalan Toyyiban..

2. Same dishes, pay half
 
Okeyh, PIZZA HUT. I dun think that you all didn't noe wat de heck is PIZZA HUT aite?
So, for a limited time promotion, daily from MONDAY to FRIDAY, each person can choose one of their order items to get 50% discount.
TAPI! Tidak termasuk PIZZA HUT di KLCC dan GENTING HIGHLAND yer.

Nak tau lebih lanjut jangan tanye ambe, CLICK jer kat gambar-gambar promotion tu.
HAPPY CHURPING! 

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...