Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Monday, April 4, 2011

Pelacur Tertua di Dunia


Pelacur tertua dunia, jolokan yang amat sesuai diberikan kepada Milly Cooper yang masih dengan pekerjaan melacur walaupun usianya sudah berstatus nenek.

Memulakan karier melacur selepas kematian suaminya ketika perang dunia ke-2, mengakui sudah ditiduri lebih dari 3500 lelaki.

Kini Milly masih lagi berterusan ditempah pelanggan dari pelbagai umur sekitar 29 tahun hingga 92 tahun. Hmmm, hebat jugak nenek ni! Mesti pelanggan dia kurang waras ni.. huhuhu


Milly kini menetap di Las Vegas setelah berpindah dari London. Dia pernah bertaubat dari perbuatan melacur selama 5 tahun namun kembali semula setelah ditinggalkan anak perempuannya dan sumber pendapatan nya yang tidak menentu.

Walaupun sudah tua, namun payudara nenek ini masih mantap walaupun badan nya sudah kering dimamah usia.

*info: harga langganan nenek ini ialah 800 poun sterling sekali dan kebiasaan nenek ini menghasilkan pendapatan sehingga 50 ribu poun sterling setahun. Gila kan?

5 comments:

  1. mana tahu still mantap lagik nir?? ada gambar tak dikongsi ke?hehe

    hottest entry di blog khalis :
    Ada apa dengan DARA

    ReplyDelete
  2. sensored! paid members only.. wahahahaha

    ReplyDelete
  3. pelacur veteran..ni mmg pelacur otai..3500 lelaki???wow.

    ReplyDelete
  4. Aiyaiyai.. Kubur kata mari dunia kata pergi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...