Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Sunday, April 10, 2011

Wanita paling besar... di dunia bertarung nyawa.[video]

Macam² cara dah manusia kat dunia ni nak menjadi yang terhebat di mata dunia. Sampai ade yang sanggup buat mende² pelik sampai tak fikirkan kesihatan dan nyawa. Saksikan kisah salah seorang pemegang rekod dunia ini mendapat kompilasi hasil dari usaha beliau mencari nama..

Sheyla Hershey dari Houstan,Texas mendapat jangkitan 'staph' setelah selepas lebih 30 plastic surgery dilakukan terhadap payudara nya demi mendapatkan award wanita yang mempunyai payudara terbesar didunia.

Jangkitan 'Staph' ini telah merebak di kedua-dua payudara beliau menyebabkan Doktor bedahnya terpaksa membuang balik implantasi yang dilakukan termasuklah Payudara asal Hershey kerana boleh memudarat nyawa beliau jika jangkitan berlarutan. Berita asal


3 comments:

  1. Padan muka beliau. Kenapa buang, tambahlah lagi. Nak seksi mana boleh takut mati.

    ReplyDelete
  2. mcm2 la mnusia skrg..ta pnah bersyukur ngn pe yg da ad..aish..seram j tgk..=,=

    ReplyDelete
  3. hurm,, tak tahu daa nak cakap apa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...