Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Wednesday, February 16, 2011

Aku tak merokok, cume hisap shisha jer.



 Hello to all yang tak perlu bagi salam and Assalamualaikum to all yang rasa dia tu muslims.

Hehe, arini nak share (bukan bincang yer sbb ni pemberitahuan) pasal info yg masih berlegar kat kpale otak aku ni. Info ni dapat dari program 360 kat tv3.

Dulu time blaja pernah la aku kuar bergaul ngan pompuan² ni. Time lepak tu, dorang benci dekat ngan org hisap rokok. Tp elok² je dorang hisap shisha ramai² termasuk aku.

Bile ditanye, "Eh, ko kan tak merokok?". Pandai dijawabnye:"A'ah, aku hisap shisha je sbb shisha tak bahaye. Dia bukan tembakau tp arang n xde racun bahan kimia."




Ok, aku pun malas nak amik tau. Tup tap kuar kat 360 cakap shisha sebenarnya 400x lagi bahaya dari merokok. So, aku realize betapa bodohnye budak tu bagi jawapan ikut logik akal dia. Sekian.

PS: Elok berenti je sumer yg ntah tak bagi pekdah pon kat badan melainkan sakit (macam aku ni la).. hehe..

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...