Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Wednesday, February 23, 2011

Apabila suami buat kerja rumah...

Salam 1 malaysia... (Mata keatas, tangan ke dada),

Pekabo sumer? Ambe nak share info pasal penemuan terbaru ambe mlm ni ketika ambe kat rumah.
Hehe, perkara ni berkaitan ngan video kat bawah.


Tgh bini ambe layan fesbuk, ambe yg kebosanan ni terpandang baju dalam bakul yg bertimbun tu. Bagai org mabuk gam, ambe mula melipat baju tersebut satu persatu siap gune skil kat video kat atas lagi.. mmg jadi la..

But, sampai turn baju bini ambe, ambe cam org ilang akal pikir nak lipat elok2 cantik2 cam dia lipat sebelum ni.. Sekali cube macam telor cincang, dua kali cube pon macam telor cincang.. So, bini ambe pon sound,"tinggal aje bang baju2 saya tu dalam bakul nnt saya lipat". Maka, tercipta lah satu kegagalan dari aku utk membuat keje rumah yg amat mudah itu.. Hahaha.. kene blaja ni. 

Tu je, jumpa lagi di lain entry.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...