Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Monday, February 28, 2011

Ashley Cole tembak peminat

As-salam semua,

*Sign* Sekarang ni makin banyak berita² pelik dan ngeri berlaku hatta negara barat or negara kite sendiri.

Anda kenal celeb/sportsman dibawah?

The blues ultimate defender
Peminat² 'The Blues' mestilah kenalkan.. Arini dekat akhbar The Sun menceritakan yang mamat ni secara tak sengaja menembak Tom Cowan, 21, yang sedang dalam sesi Latihan Industri didalam 'dressing room' dekat tempat latihan pasukan Chelsea. .22 air rifle, inilah 'permainan' yang digodek² Cole ketika kejadian kerana beliau tidak tahu yang ade peluru kat dalam barel.



Tom Cowan, 21, on work replacement
             Seorang saksi kejadian mengatakan yang tembakan dari jarak 5 kaki tersebut menyebabkan Tom berada dalam keadaan yang sangat kritikal.

Sehubungan itu, Cole juga diberi teguran oleh pengurusnya dan meminta maaf kepada mangsa.

Walaupun selepas kejadian, Cole diberi tugas bermain selama 90 minit dalam Champion League yang membawa kemenangan keatas FC Copenhagen dengan keputusan 2-0 pada Selasa lepas.

2 comments:

  1. aku dtg follow ko nie PokCoh diMana-mAnA.. :)

    ReplyDelete
  2. Perghh.. terharu aku menerima komen mu itu.. hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...