Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Monday, February 14, 2011

SAYA NAK TERSENARAI DALAM BLOGLIST LULU CALDINA!!!


Heeee...CIK LULU CALDINA kita nak cari blog untuk dijadikan BLOGLIST beliau laa...katanya bloglist sedia ada dah berbulanbulan dan sama ja..jadi aku dengan rendah hati..sambil angkat tangan kanan dan kiri..berteriak....nak!!nak!!nak!!

Kenapa aku nak???sebab..ramai yg join bloglist dia aku pon join la ..rajin juga updatenya...so..banyak juga info dalam dan luar negara aku boleh tahu sebelum orang lain tahu...kikikiki..tapi...mana beliau dapat infoinfo tu ye??rajin betul pasang spy n paparazzi...:)

Tak adalah niat nak promosikan blog tu..cuma nak tambah port melepak je...hehehhehe..Kalo terpromote pon apa salahnye..kalau sudi la ya CIK LULU CALDINA :)

Siapa nak cuba nasib..meh la cuba...ala..dia tak gigit pon...:)
ASSALAMUALAIKUM 

PS: Sumber text diubah dari skrip asal blog http://kisahtaksempurnadariku.blogspot.com

2 comments:

  1. "ala dia x gigit pn.."
    eww..gedik semacam uollsss ni taww..

    ReplyDelete
  2. ayat tersebut diambil dari link yg diletak kat PS.. harap maklum.. sentap hati mak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...