Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Monday, March 14, 2011

Akhirnya.. Earning pertama dari Mr. Nuffnang!!

Assalamualaikum..
Pertama ssekali terima kasih ambe ucap kat Mr. Nuffnang kita yang mmg dikenali ramai. Setelah hampir sebulan berhempas pulas maintainkan blog ambe yang tak seberapa ini. Ditambah dengan bantuan rakan² komuniti blogger yang sentiasa setia menceriakan ruangan blog ambe ini. Inilah yang akhirnya Nuffnang bagi kat ambe arini:

Alhamdulillah, syukur sangat² ambe rasa malam ni. Pernah sekali ambe dah sgt² berputus asa dengan Mr.Nuff kita ni tetapi ramai rakan blogger suruh ambe bersabar. Semoga Mr. Nuffnang sentiasa bermurah hati dengan blog ambe ni. Wassalam..

Syukur Ya ALLAH,


10 comments:

  1. Tahniah Pak Coh. Hehehe. Bestlah dapat rezeki. Gunakan dengan sebaiknya ye :)

    ReplyDelete
  2. ok la 2 pokcoh weh...sikit2 lame kekg jd bnyk r...

    ReplyDelete
  3. wahh..sudah menjana pendapatan..wiiweetttt

    ReplyDelete
  4. haha.. ni sumer kawan▓9 punya sumbangan.. thanks you all

    ReplyDelete
  5. good...mmg susah nak dpt klik tu...hehe

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..samalah mcm saya pak coh..sy start blogging bulan 2 2011.. masuk bulan 3, sesen pun takde income.. i mean, amount duit nuffnAng sy masik rm0.00 .. tp, saya sabar.. tup2, tgk bulan 4.. ade dekat sepuluh hinggit... okey la tu... nuffnang suke wat surprise kot .hehe

    ReplyDelete
  7. hohoho..atok x pakai nuff dh..nuff kedekut

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...