Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Sunday, March 6, 2011

Perangai umat akhir zaman




Pompuan sangap duit
  


“Kira-kira tujuh tahun saya curang di belakang suami saya. Terus terang saya lakukan itu semua kerana duit disebabkan suami saya kurang berkemampuan. Apabila tembelang saya dikesan suami, saya diceraikan awal tahun lalu. “Selepas menjanda, saya semakin ligat kerana tiada siapa yang menanggung hidup saya. Hasilnya, kini saya mampu membeli rumah, kereta, motosikal dan barangan kemas,”

“Rakan rapat menggelar saya pisau cukur, tapi saya tak hiraukan gelaran itu kerana lebih penting saya dapat hidup mewah,”





Macam tak masuk akal la ade jugak manusia 'melayu' yang mengaku dia ni islam yang selamber jer mengeluarkan kata-kata diatas. 

Haa pembaca sekalian, inilah akhbar berita utama HARIAN METRO hari ini. Dah la tua, janda plak tu.. Rupa pon takde (empunya badan yang mengaku ni). Boleh menipu sehingga 70-80 orang lelaki veteran dah. Sebab: duit semata-mata. Sampai sanggup tubuh nye diratahi lelaki-lelaki gatal yg tak sedar tua tu.

Bawa-bawa bertaubat lah mokcik oiii.. Umur dah lanjut tu, dunia kata pergi, kubur kata mari.
Entri ini adalah mengenai artikel dari berita utama harian METRO dan ambe hanyalah kongsi utk kita saling memperingati. 

3 comments:

  1. Ish ish.. Apa laa nak jadi. Dah tua-tua pun masih macam tu lagi. Ingat-ingat laa mati.

    ReplyDelete
  2. Salam..erm..nie mesti kes islam pd nama je nie..tak peduli hukum dunia akhirat kn..

    ReplyDelete
  3. Ntah2 name pon dia just guna nama samaran lain.. Hahaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...