Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Monday, March 14, 2011

Berita hangat di PokCoh.fm

Berikut disampaikan 'summary' berita hangat yang sempat ambe dengar kat radio ontheway balik dari anta bini keje td:

1. Datuk Lee Chong Wei mempertahankan kejuaraan perseorangan lelaki Kejohanan All-England di Birmingham, England pagi ini selepas menundukkan musuh tradisinya Lin Dan 21-17, 21-17. Manakala beregu negara Koo Kien Keat-Tan Boon Heong pula gagal mencapai sasaran yang ditetapkan mereka dan jurulatih untuk bergelar juara Seluruh England apabila tewas kepada pasangan nombor satu dunia Carsten Mogensen-Mathias Boe dari Denmark 21-15, 18-21, 18-21 dalam masa 61 minit.
 















2. Selepas 3 tahun berkhidmat sebagai Jurulatih Di AC Milan dan Real Madrid, Mourinho berhasrat untuk kembali ke kancah liga perdana Enggeris (EPL) pada musim depan.


3. Pelajar Malaysia berusia 20 tahun di tangkap di Lapangan Terbang Indonesia kerana cubaan menyeludup dadah jenis syabu dianggarkan bernilai lebih kurang RM 200 ribu. Dia mengaku diberi upah yang agak lumayan untuk membawa masuk dadah tersebut ke Indonesia.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...