Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Friday, March 4, 2011

Jam ke 15 di ofis

Selamat pagi semua. @_@ 
Mood: Ngantok gile
Sebab: 15 Jam dah berada di ofis

Watder?? takkan sampai 15 jam kut? Yer mmg ambe tgh lebam mata kat ofis ni dari pukul 9mlm semalam. Bukan ambe nak bodek bos, bukan ambe nak jadi 'best employee of the year', tp sbb ambe kene siapkan report yang perlu di submit kepada client yang sgt "macam² ada" tp tambah perkataan perangai kat tengah tu.

Wait², ni masuk dalam skop kerja ambe ke? Hhmmm, patut la ambe terasa sangat lemau sbb ni bukan asalnye keje ambe. Isshhhh, nasib badan la kene dugaan camni. Takpe, pegang dalam ha yang ikhlas "ada hikmah yang ALLAH lebih ketahui dari hamba²nye yang kerdil". 

Tapi ambe tak kire! Pukul 12 tgh hari ambe nak chow balik. Bukan sebab sentap, bukan sebab biadap, tp sebab ambe ni nak kene solat JUMAAT. So, SELAMAT HARI JUMAAT semua.

Sebijik macam aku kat opis time shift malam

2 comments:

  1. Kuatnya berkerja. Tapi jangan sampai takde life pulak ye. :)

    ReplyDelete
  2. Atleast still bley berblogging time keje tu kire okayh dah.. hee~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...