Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Saturday, March 5, 2011

Tuah follower ke-100 Pokcoh diMana-mAnA


Eh, tak pernah-pernah pula bagitau kat blog ni nak bagi hadiah kepada follower bertuah yang sudi meng’follow blog tak seberapa ni, tengok-tengok ada pemenang hehe.Hadiah ni tak planning pon, just nak tunjuk penghargaan kat semua org. Kire yang dapat ni bertuah la yer. Idea ni pun dah tersimpan lama dalam kepala cuma baru teringat balik dalam 1 minit yang lepas haha. Sebagai permulaan insan bertuah yang ke-100 dianggap sebagai pemenang pertama ialah…. 


Wen dari Kota Kinabalu, Sabah. Mesti cik Wen ni seronok jadi pemenang bertuah kali pertama ni. Maka dengan itu beliau layak memenangi hadiah berupa wang tunai berjumlah RM5. Ciput? Oklah tu, boleh gak buat topup hehe. Kepada cik Wen, sila hubungi saya untuk bank-in RM5 melalui Maybank2u ataupun Cimb. Harapnya dengan RM5 ni boleh menambahkah lagi ceria beliau di dunia blogging. Tapi belajar jangan lupa ok, jangan dah dapat topup ni jari sibuk picit-picit keypad handphone duk SMS dengan boyfriend dalam kelas hehe.

Oh ye, sebelum terlupa, nak dapatkan RM5 ni ada syaratnya. Mudah saja, hanya perlu buat satu entri di blog anda bagitau kenapa anda tergerak jari untuk klik follow blog Orange ni. Panjang, pendek…terpulang. Jangan lupa linkkan entry anda ke entri ini. Itu saja sebagai pengerasnya hehe.
Sebagai penutup, tahniah kepada Wen dan terima kasih atas kesudian untuk follow. Pemenang seterusnya…? Rahsia eheh.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...