Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Wednesday, March 9, 2011

Makhluk ini mesti diusir dari BUMI! (18SG)

Assalamulaikum kawan-kawan,
Ape khabar semua? Moga sihat sejahtera.. Anda semua dah lunch blom ni? kalo blom elok la lunch dulu sebelum tgk video yang ambe post ni. Kalo dah makan, layannnz dulu:


Tu dia kawan-kawan, ini makhluk ambe sebagai manusia pon taknak mengaku dia ni dari golongan manusia. Tidak sedarkah manusia ini yang dia hanya lah diberi pinjam hidup yang sesingkat usia bertapak dibumi ALLAH ini sampai tergamak berbuat zalim kepada binatang.. Anak binatang plak tu! Kita anak manusia yang ada akal pon tak boleh nak berfikir.. Ini kah lagi anak binatang. Ambe kalo jumpa pompuan ni dan diberi kuasa untuk menghukum, ambe tak bunuh pompuan ni takpi ambe nak seksa dia selama ambe idup.

8 comments:

  1. Nauzubillah...kat malaysia pon ada orang berperangai mcm ni...

    ReplyDelete
  2. Tira lajukan lepas bab seksa tu Tira stop. Tak sanggup untuk teruskan lagi. Iblis sungguh manusia macam ni. Tak layak digelarkan manusia.

    ReplyDelete
  3. perghhh...dia ni daripada planet mana ye?

    ReplyDelete
  4. @Pakcoh

    Kalau dari planet sampah ok jugok tapi jangang lak mulut bau sampoh.. eee geli i tauw!!!

    ReplyDelete
  5. apa masaalah dia...mental kot.

    astagfirullah...tak tahu nak kata zalim tahap apa.

    ReplyDelete
  6. @Pemerhati

    Ader observer buat forensic ke? wahwahwah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...