Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Thursday, March 24, 2011

Mourinho: Saya akan kembali ke EPL

Jose Mourinho berhasrat untuk kembali ke Premier League. "Saya rindu EPL, dan pekerjaan saya selanjutnya akan ada di EPL. Ada urusan yang belum selesai," ujar Mourinho.

"Dan saya fikir, EPL ingin saya kembali. Ianya akan menjadi saat terbaik sepanjang karier jurulatih saya," tandasnya.

Pernyataan mengejutkan jurulatih Real Madrid ini diungkapkan semalam kepada Football Extravaganza evening di London Grosvenor Hotel. Mourinho menggambarkan bahawa EPL merupakan tempat yang special bagi seorang jurulatih.

Mourinho, yang meninggalkan Chelsea untuk mengurus Inter Milan pada 2008 lalu, menegaskan akan kembali melatih di EPL. Diberitakan di SunSport, Chelsea adalah kemungkinan paling besar menjadi buruannya, selain dua kelab Manchester dan Tottenham Hotspur.

"Waktu paling indah dalam karier saya adalah ketika mengemudi Chelsea. Saya dan keluarga saya menikmatinya, dan banyak kenalan di sini. Setakat ini kami masih berhubungan," kata Mourinho.

"Ada beberapa kemenangan di sini, dan saya ingin mengulangnya. Saya akan berbicara dengan agen saya untuk mencari projek buat karier saya di sini."

"Saya masih terikat tiga tahun di Real Madrid. Ini adalah kelab terbesar di dunia, tapi juga paling sukar di dunia."

"Mereka (Inter Milan) datang kepada saya tiga kali, dan saya tidak menolaknya untuk kali ketiga. Saya harus pergi (meninggalkan Chelsea)."

"Saya harus pergi ke Itali, yang penting bagi saya kerana saya ingin mencuba di sana. Semua orang mengatakan Itali adalah negeri taktik, jadi saya perlu mencuba di sana."

"Tapi itu bukan EPL, EPL adalah unik. Orang-orang di Italia, Spanyol, dan Portugal bertanya, kenapa aku sangat suka EOL. Saya tidak dapat menjelaskannya. Saya hanya melakukannya."

"Saya ingin bahagia dalam pekerjaan saya. Saya ingin bahagia dengan sepak bola saya," tutupnya. (Dnr)

4 comments:

  1. wahhhh iekah sngt sukakan dia.....sngt cute n sngt berbakat

    ReplyDelete
  2. bola2 ni teman tak pandai nak mengomennya..yg pasti pic tu hemmmsemmm~

    ReplyDelete
  3. Tak tahu nak komen apa sebab Tira tak tahu pasal bola ni. Haha. Tapi kaki bola dan fan Chelsea mesti tahu siapa ni kan :)

    ReplyDelete
  4. musuh kepada fans pon kenal.. hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...