Terima kasih atas kunjungan berharga anda. Jadikan ia berharga dengan bermain di column kempen saya (saya akan balas jasa anda).
Blog ini di'maintain'oleh blogger yang masih ayam dalam teknik editing. So kalo berat sgt nak load page tu, sila inform. Owner akan cuba buangkan any load yang tak perlu. Kalo ada sebarang cadangan lagi bagus. Send dekat
pakcoh@gmail.com

Saturday, March 5, 2011

Sudahkah Malaysian bersedia untuk iPad 2?

Produk terbaru keluaran Apple, iPad kini mengeluarkan versi keduanya. Produk ini sudah hangat dihebohkan beberapa bulan terakhir kerana spesifikasinya yang lebih bertenaga, lebih ramping, lebih cepat dan yang pasti lebih canggih dari abang sulungnya. 2hb Mac 2011, CEO Apple Steve Jobs memperkenalkan iPad 2 dalam 'conference' pers di Yerba Buena Center for the Arts, San Francisco, California, Amerika Serikat. Apple rupanya ingin menambah pengeluaran teknologi terbaru mereka dan menjadi peneraju paling maju dalam industri itu.

Entah agaknya produk yang dinanti-nanti ini akan mula masuk ke pasaran malaysia. So sempatlah semua simpan duit. Dekat US pon harga nya USD 499. =)

2 comments:

  1. USD 499 x 3.5... MAHAL! Anyway kena pandai bezakan mana kehendak dan mana keperluan. Ekonomi negara kita sekarang bukannya menentu. Betul tak Pak Coh :)

    ReplyDelete
  2. Sangat² betul tu.. bukan setakat gadjet je. Nak beli makanan ringan pon skang kene la bajet gak, kalo tak perlu tu, jangan bazirkan.. Kan ke bawang dah naik harga =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...